29 czerwca 2011

Nowości ;)

Wyprawa do sklepu jak zwykle skończyła się książkowo.
A miałam kupić buty!
  • Cień wiatru - Carlos Ruiz Zafon
  • Arsène Lupin, dżentelmen włamywacz - Maurice Leblanc
  • Arsène Lupin kontra Sherlock Holmes - Maurice Leblanc

Wszystkie trzy w wydaniu pocket, idealnym do damskiej torebki ;)
Seria o dżentelmenie włamywaczu chodziła za mną od dawna. Cieszę się więc, że w końcu dostałam ją w ręce. I żałuję równoczesnie, że nie skorzystałam z niskiej ceny i nie kupiłam wszystkich dostepnych tomów ;)

ps. Skończyłam też w końcu Jane Eyre. Kilka słów niebawem.

11 komentarzy:

  1. Marqueza nie wpisałam, bo go nie mam ;P
    Ale wspomnę o nim nastepnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej ciekawa jestem trzeciej pozycji. Osobiście, uwielbiam Holmesa:) Miłej lektury!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam u mnie :)
    Ja tez uwielbiam Holmesa - miedzy innymi dlatego zdecydowałam się na tę akurat część Arsena.
    I muszę przyznać, że się nie zawiodłam - jak złapie oddech to pojawi się recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cień wiatru to jak najbardziej dobry wybór. Pozostałych niestety nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam Cię na mój blog z recenzjami książek;) {centerbook.blog.onet.pl}

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią siegnąłbym po książkę Lupin kontra Holmes.

    OdpowiedzUsuń
  7. mi mój budżet narazie nie pozwala kupowac ksiązek, jak narzie zostaje przy wypożyczaniu.. Choć lubię wypożyczać ze względu na lasy..

    OdpowiedzUsuń
  8. "Cień wiatru" z czystym sumieniem mogę polecać ^^ A co do Lupina jakoś nigdy nie mogłam się przekonać. Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też zupełnie niedwano czytałam Jane Eyre ;) Gdyby książki nie były tak drogie, chętnie kupowałabym je tonami ;D Ale od czego są biblioteki ;D
    Zapraszam na mojego bloga - jest całkiem nowy, więc będę wdzięczna za każdy komentarz oraz wskazówkę ;)
    http://papierowa-laka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do moich recenzji książek na stronę
    http://dodeski.pl

    Gorąco polecam :)

    OdpowiedzUsuń